بک لینک

۳ مکمل طبیعی بدنسازی برای سلامت قلب

جالب و خواندنی
۳۰ام تیر ۱۳۹۸

۳ مکمل طبیعی بدنسازی برای سلامت قلب

تاثیر بدنسازی بر قلب

ورزش برای بهبود سیستم قلبی عروقی بدن ضرورت دارد، اما موارد زیادی وجود دارند که آن ها را می توانید بر رژیم خود پیاده کنید. از مواد غذایی حیاتی زیر استفاده کنید تا قلب سالمی داشته باشید!

۳ مکمل طبیعی بدنسازی برای سلامت قلب

امروزه در جهان، بیماری های قلبی یکی از اصلی ترین علت های مرگ به شمار می آید، اما این امراض براحتی قابل پیشگیری اند. در ادامه با پنج ماده مغذی آشنا خواهید شد که در پشت فواید هر کدام دلیل و مدرک وجود دارد، و کارآیی آن ها در کاهش خطر بیماری قلبی اثبات شده است.

اگر از یک رژیم بدنسازی با سبزیجات زیاد استفاده می کنید، مصرف بیشتر مواد غذایی این لیست را تجربه کرده اید، اما با ما همراه باشید تا استراتژی جدیدی را به شما بیاموزیم.

۱٫ نیترات

نیترات و پتاسیم از بزرگترین علت هایی هستند که تاکید می کنیم سبزیجات برای سلامت شما مفیدند. نیترات در چغندر و سبزیجات برگ دار یافت می شود، و یک راه مطمئن برای افزایش سنتز نیتریک اکسید در بدن محسوب می شود. این مکمل طبیعی بدنسازی، چرخش خون را بهبود می بخشد و فشار خون را پایین می آورد.

افزایش تولید نیتریک اکسید می تواند باعث افزایش تحمل و دوام ماهیچه ای نیز شود، و این دلیلی خوب بر این است که چرا عصاره ریشه چغندر یک مکمل مشهور و پر استفاده توسط ورزشکاران قدرتی و مقاومتی است.

استفاده از یک رژیم بدنسازی با نیترات بالا خطر افزایش فشار خون و بیماری هایی از این قبیل را از بین می برد، همچنین از بیماری هایی قلبی مانند نارسایی میوکارد قلب نیز پیشگیری خواهد شد.

۲٫ سیر

هیدروژن سولفید یک دیگر از آن ترکیباتی است که می تواند فشار خون را پایین بیاورد. در واقع، بر ایجاد سلول های خونی نیز اثر دارد. سیر یک راه ارزان و خوب برای افزایش هیدروژن سولفید می باشد. همانند میزان بالای نیتریک اکسید، مقادیر بالای هیدروژن سولفید نیز باعث کاهش فشار خون می شود، و در کنار آن به رشد شریان ها و عروق خونی جدید کمک می کند.

تحقیقات نشان داده است که سیر باعث کاهش کلسیم دار شدن عروق خونی می شود و به پایین آوردن سطح کلسترول و تری گلیسیرید کمک می کند، اما این خاصیت آن تاثیر کمتری نسبت به تاثیرات هیدروژن سولفید دارد. مهم نیست که چگونه آن را می خورید و چگونه هضمش می کنید، زیرا سیر یک انتخاب خوب برای سلامت قلب است که پارامتر های زیادی را بهبود می بخشد.

۳٫ ویتامین K

یک سرخرگ سالم دارای خاصیت انعطاف پذیری است. در حین پدیده کلسیم دار شدن سرخرگ، کلسیم به دیواره رگ می چسبد و باعث سفتی آن می شود. این نوع اتفاقات از نشانه های بیولوژی است که در مورد ابتلا به بیماری های قلبی عروقی به ما هشدار می دهد.

برای فراهم کردن مزایایی برای سلامت استخوان ها، ویتامین k در غذا هایی مانند کلم پیچ و آلوقرمز یافت می شود، به یاد داشته باشید این ویتامین از چند ماده موجود در دنیای زنده است که می تواند از کلسیم دار شدن رگ ها جلوگیری کند.

نتیجه گیری

اضافه کردن سیر، سبزیجات برگ دار و… به رژیم بدنسازی از ابتدایی ترین اقدام ها برای محافظت از سلامت قلب محسوب می شود. به یاد داشته باشید: در ورزش، بدنسازی، و به خصوص در مورد سلامت کلی بدن، استفاده از مکمل های غیرطبیعی زمانی مطرح می شود که مطمئن باشید رژیم یا برنامه غذایی مستحکم و بی نقصی دارید!

۳ مکمل طبیعی بدنسازی برای سلامت قلب

, , , , , , ,

نظرات